Vi sitter på samma hotell som british airways och quatar air, enda skillnaden är att dom får information och vägledning när dom får åka härifrån, dom sitter på plats! Våra så kallade informatörer lyser med sin frånvaro, gömmer sig någonstans! Informationen vi fick var den där lappen som blev instucken under dörren av städerskan, som beskrev att vi hade rummet kvar så länge, what the...!!!
En vecka på flygplatsen då vi var tvungna att åka fram o tillbaka och inte hade tid att lämna in tvätt har nu resulterat att enligt finnairs info på lappen inte står för någon tvättservice och man vågar inte heller chansa på att lämna in då en familj igår fick 5-10 minuter på sig att packa ihop sakerna och åka!!
Har uppdagas också att det är inte bara barnfamiljer som prioriteras, vilket jag inte har något som helst emot tvärtom men vad som är mer beklämmande är att det har funnits charterturister ni vet sådana där som åker i flock och har små lappar på bröstet som säger vilken flock dom hör hemma ;) Dom har fått åka iväg oavsett vilket datum dom har och jag vet att dom har ett senare datum än vi men jag antar att samarbetet mellan finnair och charterbolaget kommer att fortsätta efter detta!! Om ni förstår vad jag menar...
Måste nämna också att mini-baren på hotellet har finnair låst, inte för jag hade tänkt att länsa barskåpet men det betyder att dom två vatten flaskorna vi får gratis får konsumeras varma!!
Hoppas finnair går i graven!!
Efter vi kommer hem ska väl poängteras :)
Det blir mycket sånt här !! och även !!! men frustrationen är överväldigande ibland, ha överseende :)
over and out
Tom o Nui
Bangkok/ Rama garden prison facility
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar